Ta witryna ma ograniczoną obsługę Twojej przeglądarki. Zalecamy przejście na Edge, Chrome, Safari lub Firefox.

Darmowa dostawa - Przy zamówieniach powyżej 500 zł

Darmowa dostawa do Paczkomat Inpost albo kurier DPD.

100 dni na darmowy zwrot*

Regulamin Programu Lojalnościowego „Venetia plus”

Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w programie lojalnościowym  „Venetia Plus” dla sklepu Venetii skierowanym do Klientów Sklepu internetowego Venetia prowadzonego przez Venetia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  („Program”). 

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Programu jest Venetia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wichrowej 7, 05-090 Raszyn, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000793101, NIP 5342603230, REGON 383773053 (dalej: „Venetia”).
  2. Sklep internetowy prowadzony jest przez Venetia pod adresem www.venetiajewels.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu (dalej „Sklep”).
  3. Klient – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 16 lat oraz osoba prawna.
  4. Produkt – artykuł, na który można złożyć zamówienie w Sklepie.

§ 2 Uczestnictwo w Programie

  1. Uczestnikiem w Programie może być Klient, który spełni następujące warunki:
  2. zarejestrował konto Klienta w Sklepie zgodnie z regulaminem Sklepu;
  3. zaakceptował treść Regulaminu Programu Lojalnościowego;

(dalej „Uczestnik”).

  1. Punkty przyznane w Programie są przypisane do jednego konta Klienta i nie podlegają przeniesieniu, zbyciu, nie mogą być udostępniane, ani przekazywane osobom trzecim.
  2. Venetia może zażądać dowodu zakupu przed przyznaniem lub wykorzystaniem punktów.

§ 3 Punkty

  1. Uczestnik po dokonywaniu zakupów w Sklepie uzyskuje punkty które przypisywane są do konta Uczestnika w Zakładce Punkty. Punkty są przyznawane po pomyślnym przetworzeniu, potwierdzeniu oraz opłaceniu zamówienia.
  2. Uczestnik otrzymuje min. 5% wartości każdego kwalifikującego się zakupu (z wyłączeniem kosztów wysyłki, rabatów i podatków) w formie punktów do wykorzystania przy kolejnych zakupach.
  3. Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne, ani nie mogą być używane do zakupu kart podarunkowych.
  4. Punkty przyznawane są za nieodwołalne dokonanie zakupów Sklepie, przez które rozumie się dokonanie zakupu przez Uczestnika oraz brak odstąpienia od umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Venetia zastrzega sobie prawo do przyznawania dodatkowych punktów Uczestnikom w związku z udziałem w akcjach promocyjnych, konkursach, kampaniach marketingowych lub innych działaniach specjalnych organizowanych przez Venetia. Warunki przyznania takich kredytów będą każdorazowo określane w regulaminie danej akcji promocyjnej.
  6. W przypadku ustalenia, że punkty przyznane zostały Uczestnikowi nienależnie, w szczególności w przypadku odstąpienia Uczestnika od umowy sprzedaży – Venetia ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone punkty.
  7. Punkty przyznawane są w terminie 24 godzin od momentu realizacji zamówienia rozumianej jako wysyłka Produktu przez Venetia do Użytkownika, z tym zastrzeżenim, że aktywacja punktów może zostać opóźniona nie dłużej niż 30 dni, aby umożliwić obsługę zwrotów. 
  8. Okres ważności każdego z punktów trwa 180 dni liczonych od momentu ich przyznania w sposób określony w ust. 6. 
  9. Po upływie okresu ważności punktów, o którym mowa w ust. 7, punkty uzyskane przez Uczestnika tracą moc. 
  10. W przypadku zamknięcia konta Klienta przez Uczestnika, wszystkie zgromadzone punkty tracą ważność i nie podlegają zwrotowi ani przeniesieniu.
  11. Venetia może ograniczyć maksymalną kwotę punktów możliwą do wykorzystania przy jednym zamówieniu.

§ 4 Korekty i zwroty

  1. Jeśli zamówienie zostanie zwrócone, a przypisane do niego punkty zostały już wykorzystane, Venetia zastrzega sobie prawo do odliczenia ich wartości od ewentualnego zwrotu. 
  2. Punkty przypisane do zwróconych Produktów zostaną unieważnione.
  3. Produkty zakupione przy użyciu punktów (w całości lub częściowo) podlegają zwrotowi jedynie w ciągu 14 dni od daty dostawy. Po tym okresie zwrot takich Produktów nie będzie możliwy.
  4. Venetia zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania przyznawania punktów lojalnościowych oraz rozpatrywania zwrotów dokonywanych przez uczestników, wobec których toczy się postępowanie wyjaśniające dotyczące naruszenia warunków regulaminu lub podejrzenia nadużyć. Decyzja o ograniczeniu tych uprawnień podejmowana jest indywidualnie, po uprzednim poinformowaniu uczestnika o przyczynach i zakresie zastosowanych środków.
  5. Jakiekolwiek nadużycia programu punktów w tym m.in., skoordynowane działania zakupowe lub tworzenie duplikatów kont, mogą skutkować utratą przyznanych punktów oraz zawieszeniem konta użytkownika.
  6. W przypadku, gdy Uczestnik odstąpi od umowy sprzedaży Produktu w stosunku, do którego wykorzystał punkty - punkty nie będą mu zwracane.

§ 5 Czas trwania programu

  1. Venetia ma możliwość zakończenia Programu w dowolnym terminie. 
  2. Informacja o zakończeniu Programu musi być zamieszczona na stronie internetowej Sklepu lub wysłana na adres e-mail przypisany do Konta Uczestnika Programu z wyprzedzeniem przynajmniej 60 dni.
  3. Po zakończeniu Programu Uczestnik nie będzie miał możliwości naliczania punktów. 
  4. Punkty mogą być wykorzystane przez Uczestników do dnia zakończenia Programu.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Venetia a Użytkownikiem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Venetia.
  2. Użytkownicy mogą kontaktować się z Venetia w następujący sposób:

a) telefon: +48 511 03 05 04

b) e-mail: care@venetiajewels.pl. 

c) poprzez skorzystanie z danych kontaktowych wskazanych pod adresem: Venetia Sp. z o.o, ul. Wichrowa 7, 05-090 Janki.