Polityka zwrotów
OGÓLNE WYTYCZNE DOTYCZĄCE ZWROTÓW I WYMIANY
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu online i chciałbyś go zwrócić, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od daty dostawy, aby rozpocząć proces zwrotu. Zwracany przedmiot musi być nieużywany, z nadal dołączoną metką zabezpieczającą, nieuszkodzony i zwrócony w oryginalnym opakowaniu, aby kwalifikował się do zwrotu.
Wykluczenia: Następujące przedmioty nie kwalifikują się do zwrotu lub wymiany:
– Biżuteria grawerowana lub biżuteria zmieniona na życzenie klienta
– Wymieniany produkt lub produkt zakupiony na kredyt w sklepie nie podlega zwrotowi lub wymianie.
– Biżuteria używana/ zużyta Venetia nie zwraca kosztów przesyłki na zwroty
ZWROTY KRAJOWE
Aby zwrócić przedmiot, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami: Skontaktuj się z nami poprzez e-mail – care@venetiajewels.pl i podaj numer zamówienia oraz podaj przyczynę zwrotu. Zwrotu możesz dokonać również poprzez link - Reklamacje i zwroty
- Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 ust. 2 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
– Klient Odstępujący będący jednocześnie Klientem zarejestrowanym w Sklepie i posiadającym Konto, może w terminie 100 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów zwrotu.
- Na skutek odstąpienia od umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
– Zwroty otrzymane poza wyżej wymienionymi ramami czasowymi nie będą przyjmowane.
– Zwrot Produktów następuje na koszt i ryzyko Klienta Upewnij się, że Twoje rzeczy są bezpiecznie zapakowane.
Wyślij paczkę na następujący adres: Venetia sp. z o.o., ul. wichrowa 7, Janki, 05 – 090 Raszyn, Polska. email: care@venetiajewels.pl tel: +48 511 03 05 04
ZWROTY MIĘDZYNARODOWE
Proszę postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami, jeśli zwracasz przedmiot z innego kraju. Venetia nie ponosi odpowiedzialności za koszty przesyłki zwrotnej lub produkty zagubione, skradzione lub uszkodzone w transporcie. Są to obowiązki klienta.
W związku z tym zalecamy korzystanie z bezpiecznych i identyfikowalnych usług w celu zwrotu produktów do Venetia. Prosimy o kontakt z nami pod adresem care@venetiajewels.pl, a my podamy Ci adres najbliższego centrum dystrybucji. Prosimy zwrócić uwagę na dokładne oznaczenie produktów jako “Zwracany towar”, jeśli konieczne jest wypełnienie deklaracji celnej. Pozwoli to uniknąć naliczania dalszych podatków celnych. Jeśli produkt zostanie błędnie oznaczony i zostanie naliczony podatek celny, zostanie on zwrócony do nadawcy. Jeśli nie jesteś pewien, jak dokładnie wypełnić formularz celny, skontaktuj się z odpowiednim urzędem celnym lub pocztowym przed odesłaniem towaru.
UWAGA: Wszelkie zwroty otrzymane bez ważnego numeru zamówienia mogą spowodować opóźnienie w przetwarzaniu zwrotu pieniędzy, a w niektórych przypadkach zostaną zwrócone do nadawcy. Zwroty otrzymane poza wyżej wymienionymi ramami czasowymi nie będą akceptowane. Zwroty zostaną dokonane w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Wszystkie zwroty za nieuszkodzony i nieużywany towar zwrócony w prawidłowy sposób zostaną zwrócone zgodnie z pierwotnym sposobem płatności Klienta.
WYMIANA W KRAJU
Jeśli chcesz wymienić biżuterię na inny kolor lub rozmiar, napisz do nas na adres care@venetiajewels.pl w ciągu 14 dni od daty dostawy, podając numer zamówienia.
Prosimy o zwrot biżuterii w oryginalnym stanie i opakowaniu. Oryginalne produkty muszą mieć dołączone metki.
Nie przyjmujemy wymian ani zwrotów towarów, które są uszkodzone, używane lub zużyte.
Zostaniesz powiadomiony e-mailem, gdy Twój zakup zostanie odebrany, sprawdzony i przetworzony w naszym magazynie, co powinno zająć 3-5 dni roboczych.
Wszystkie wymieniane produkty zostaną przetworzone w tym czasie, właściwe rozmiary/kolory zostaną wysłane do Ciebie.
ZWROT WADLIWYCH TOWARÓW
Jeśli dostarczony produkt jest wadliwy lub uszkodzony, skontaktuj się z nami natychmiast pod adresem care@venetiajewels.com, abyśmy mogli zorganizować wymianę lub zwrot pieniędzy.
Jeśli pudełko, które otrzymasz jest uszkodzone lub otwarte, prosimy o odrzucenie dostawy i skontaktowanie się z obsługą klienta tak szybko, jak to możliwe, aby zorganizować wymianę.
Pokryjemy koszty zwrotu produktów i zorganizujemy ponowną dostawę. Wadliwe produkty będą przyjmowane do zwrotu tylko wtedy, gdy zostały uszkodzone w momencie dostarczenia do konsumenta.
Venetia sprawdzi wszystkie produkty zwrócone jako wadliwe i jakikolwiek produkt wykazujący uszkodzenie, które jest uważane za bezpośredni wynik normalnego zużycia lub przypadkowego uszkodzenia, nie zostanie przyjęty jako wadliwy.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
ARTYKUŁY Z MAGAZYNU
W celu anulowania złożonego zamówienia proszę wysłać e-mail na adres care@venetiajewels.pl.
Proszę pamiętać, że zamówienia mogą być anulowane tylko wtedy, gdy nie zostały jeszcze wysłane. Nie jesteśmy w stanie przekierować Twojego zakupu, gdy został już nadany. W takim przypadku proszę postępować zgodnie z instrukcjami zwrotu po otrzymaniu zamówienia.
PRODUKTY ROBIONE NA ZAMÓWIENIE
Niektóre produkty Venetia są robione na zamówienie, czyli są wykonywane indywidualnie zgodnie z wymaganiami Klienta dotyczącymi materiałów i rozmiarów.
Aby zapewnić dostarczenie pożądanych produktów w jak najkrótszym czasie, rozpoczynamy produkcję w dniu przyjęcia zamówienia. Wszelkie zmiany dokonane po rozpoczęciu produkcji spowodowałyby znaczne zakłócenia w produkcji, a co za tym idzie, dodatkowe koszty. W związku z tym w przypadku indywidualnych zamówień nie uznajemy anulowania złożonego zamówienia.