Ta witryna ma ograniczoną obsługę Twojej przeglądarki. Zalecamy przejście na Edge, Chrome, Safari lub Firefox.

Promocja na JESIEN - kończy się za chwilę! ⏰ Ciesz się dodatkowym 15% rabatem, obliczanym automatycznie przy kasie!

Darmowa dostawa i darmowy zwrot do 100 dni*

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Tu najszybciej uzyskasz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli Twoje pytanie nie znajduje się na liście, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego, postaramy się odpowiedzieć na Twojego maila w przeciągu 24H.

Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy biura (9:00 - 17:00) pod numerem +48 511 03 05 04.

Pytania ogólne

Gdzie mieści się wasza firma?

Jesteśmy sklepem internetowym, ale nasza firma znajduje się w Jankach w Polsce.

Czy macie sklep detaliczny?

Nie, nie mamy sklepu detalicznego. Sprzedajemy tylko online z dobrymi praktykami łańcucha dostaw, zgodnymi z naszym hasłem - Szlachetna biżuteria za szlachetną cenę!

Czy mogę odebrać zamówienie z waszego biura?

Nie, nie przewozimy żadnych produktów w naszym biurze. Wszystkie artykuły są wysyłane bezpośrednio z jednego z naszych magazynów w Polsce.

Czy moge anulowac lub zmienic zamówienie złozone?

Tak, ale prosimy o kontakt w ciągu 1-2 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Płatności i zamówienia

Jak mogę dokonać zwrotu?

Przepraszam za utrudnienia!

Proszę zgłosić przez stroną - reklamacje i zwroty albo skontaktuj się z nami pod adresem care@venetiajewels.pl, a nasz zespół pomoże.

Czy oferujecie pakowanie prezentów?

Tak! Daj nam znać w uwagach do zamówienia w koszyku, jeśli masz jakieś specjalne życzenia, takie jak pakowanie prezentów.

Czy opakowania wasze są zrównoważone?

Wszystkie nasze opakowania są biodegradowalne. Do każdego zamówienia sadzimy również drzewo.

Gwarancja i Pielęgnacja produktu

Jaka jest wasza gwarancja?

Obejmuje gwarancje 365 dni od daty zakupu. Zaopiekujemy się Twoim produktem w przypadku uszkodzenia materiału. Po prostu skontaktuj się z nami, a my wyślemy Ci zamiennik.

Uwaga: Niniejsza gwarancja nie obejmuje zagubionych przedmiotów, zadrapań wynikających z normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub przechowywania produktu oraz wszelkich modyfikacji produktu dokonanych przez osoby trzecie.

Jak dbać o moją nową biżuterię?

Delikatnie przetrzyj powierzchnię swojego kawałka ściereczką do polerowania. Nigdy nie pierz szmatki do polerowania, ponieważ straci ona swoją skuteczność i trzymaj ją w miejscu niedostępnym dla dzieci!

Czy korzystajcie z materiałów pochodzących z etycznych źródeł?

Zależy nam na wysokiej jakości produktach wytwarzanych w sposób etyczny i zrównoważony. Wszystkie nasze elementy są identyfikowalne w całym łańcuchu dostaw.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty przyczyniały się do dobrobytu ludzi i planety, a nasze wysiłki prowadzą nas na ścieżkę ku lepszej przyszłości.

Bezpieczne płatności

Akceptujemy szybkie przelewy, płatności kartą, Blik, Apple Pay i Google pay.

Ekspresowa wysyłka

Zamówienia złożone do godziny 13:00 staramy się wysyłać następnego dnia roboczego.

Ekologiczne podejście

Do każdego zamówienia sadzimy 1 drzewo i używamy wyłącznie opakowań nadających się do recyklingu