FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Tu najszybciej uzyskasz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli Twoje pytanie nie znajduje się na liście, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego, postaramy się odpowiedzieć na Twojego maila w przeciągu 24H.
Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy biura (9:00 - 17:00) pod numerem +48 511 03 05 04.
Pytania ogólne
Gdzie mieści się wasza firma?
Jesteśmy sklepem internetowym, ale nasza firma znajduje się w Jankach w Polsce.
Czy macie sklep detaliczny?
Nie, nie mamy sklepu detalicznego. Sprzedajemy tylko online z dobrymi praktykami łańcucha dostaw, zgodnymi z naszym hasłem - Szlachetna biżuteria za szlachetną cenę!
Czy mogę odebrać zamówienie z waszego biura?
Nie, nie przewozimy żadnych produktów w naszym biurze. Wszystkie artykuły są wysyłane bezpośrednio z jednego z naszych magazynów w Polsce.
Czy moge anulowac lub zmienic zamówienie złozone?
Tak, ale prosimy o kontakt w ciągu 1-2 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Płatności i zamówienia
Jak mogę dokonać zwrotu?
Przepraszam za utrudnienia!
Proszę zgłosić przez stroną - reklamacje i zwroty albo skontaktuj się z nami pod adresem care@venetiajewels.pl, a nasz zespół pomoże.
Czy oferujecie pakowanie prezentów?
Tak! Daj nam znać w uwagach do zamówienia w koszyku, jeśli masz jakieś specjalne życzenia, takie jak pakowanie prezentów.
Czy opakowania wasze są zrównoważone?
Wszystkie nasze opakowania są biodegradowalne. Do każdego zamówienia sadzimy również drzewo.
Gwarancja i Pielęgnacja produktu
Jaka jest wasza gwarancja?
Obejmuje gwarancje 365 dni od daty zakupu. Zaopiekujemy się Twoim produktem w przypadku uszkodzenia materiału. Po prostu skontaktuj się z nami, a my wyślemy Ci zamiennik.
Uwaga: Niniejsza gwarancja nie obejmuje zagubionych przedmiotów, zadrapań wynikających z normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub przechowywania produktu oraz wszelkich modyfikacji produktu dokonanych przez osoby trzecie.
Jak dbać o moją nową biżuterię?
Delikatnie przetrzyj powierzchnię swojego kawałka ściereczką do polerowania. Nigdy nie pierz szmatki do polerowania, ponieważ straci ona swoją skuteczność i trzymaj ją w miejscu niedostępnym dla dzieci!
Czy korzystajcie z materiałów pochodzących z etycznych źródeł?
Zależy nam na wysokiej jakości produktach wytwarzanych w sposób etyczny i zrównoważony. Wszystkie nasze elementy są identyfikowalne w całym łańcuchu dostaw.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty przyczyniały się do dobrobytu ludzi i planety, a nasze wysiłki prowadzą nas na ścieżkę ku lepszej przyszłości.
Bezpieczne płatności
Akceptujemy szybkie przelewy, płatności kartą, Blik, Apple Pay i Google pay.
Ekspresowa wysyłka
Zamówienia złożone do godziny 13:00 staramy się wysyłać następnego dnia roboczego.
Ekologiczne podejście
Do każdego zamówienia sadzimy 1 drzewo i używamy wyłącznie opakowań nadających się do recyklingu