splash-img-tpt
This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Receive an additional 15% discount on checkout !

Free delivery - For orders over PLN 500

We plant 1 tree for each order

Free delivery by -Paczkomat Inpost or DPD courier .

100 days for free returns*

Zasady wysyłki

WYSYŁKI KRAJOWE

Oferujemy bezpłatną i szybką ubezpieczoną wysyłkę dla wszystkich zamówień powyżej 500 zł realizowanych na terenie Polski. Wszystkie zamówienia w Polsce są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub InPost.

  • Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi maksymalnie 3 dni robocze.
  • Natomiast dostawa realizowana za pośrednictwem InPost wynosi maksymalnie 3 dni robocze.
  • W przypadku produktów robionych na indywidualne zamówienie czas dostawy może wynieść 4-8 tygodnie.

Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z numerem przesyłki.

WYSYŁKI W UNII EUROPEJSKIEJ

Przy zamówieniu poniżej 250€ koszt dostawy wynosi 20€ na terenie Austrii, Belgii, Czechia, Niemiec, Węgry, Republika Irlandii, Włochy, Łotwa, Litwa, Holandia, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania. Oferujemy bezpłatną ubezpieczoną wysyłkę przy zamówieniach powyżej 250€ Przy zamówieniu poniżej 500€ koszt dostawy wynosi 30€ na terenie Dania, Finlandia, Szwecja. Oferujemy bezpłatną ubezpieczoną wysyłkę przy zamówieniach powyżej 500€ Wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Czas dostawy szacowany jest na 5-10 dni roboczych od daty wysyłki.

ŚLEDZENIE PRZESYŁKI

W chwili wysyłki otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł śledzić paczkę. Zamówienia zagraniczne są obsługiwane przez kuriera do momentu dotarcia do miejsca przeznaczenia i są możliwe do śledzenia. Jeśli śledzenie wskazuje, że przedmiot nie mógł być dostarczony z jakiegokolwiek powodu, prosimy o kontakt z lokalnym biurem kurierskim w celu uzyskania dalszych informacji, ponieważ to oni zajmują się Twoją paczką i mają informacje, których my nie posiadamy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze śledzeniem przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem care@venetiajewels.pl

PS: Zarówno w przypadku zamówień krajowych, jak i zagranicznych, jeśli zamówienie zostanie zwrócone do nas z powodu niedokładnego adresu dostawy podanego przez klienta lub jeśli zostanie pozostawione bez odbioru, klient jest odpowiedzialny za całkowity koszt ponownej dostawy. Prosimy pamiętać, że nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w przypadku podania przez konsumenta błędnych danych do zamówienia.

OPŁATY ZA ZWROT TOWARU

W przypadku odmowy przyjęcia lub odrzucenia przesyłki (wartość zamówienia poniżej 250€), otrzymasz zwrot ceny zakupu pomniejszonej o 5% opłatę manipulacyjną obsługę magazynową zwrotu. Potrącone zostaną również koszty dostawy. W przypadku zamówień o wartości powyżej 250€, otrzymasz zwrot kwoty zakupu pomniejszony o 3% opłaty manipulacyjnej za obsługę zwrotu i ponowne przyjęcie zamówienia do magazynu.