Regulamin Programu Lojalnościowego „Venetia plus”
Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w programie lojalnościowym „Venetia Plus” dla sklepu Venetii skierowanym do Klientów Sklepu internetowego Venetia prowadzonego przez Venetia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością („Program”).
§ 1 Postanowienia ogólne
- Organizatorem Programu jest Venetia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wichrowej 7, 05-090 Raszyn, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS 0000793101, NIP 5342603230, REGON 383773053 (dalej: „Venetia”).
- Sklep internetowy prowadzony jest przez Venetia pod adresem www.venetiajewels.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu (dalej „Sklep”).
- Klient – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 16 lat oraz osoba prawna.
- Produkt – artykuł, na który można złożyć zamówienie w Sklepie.
§ 2 Uczestnictwo w Programie
- Uczestnikiem w Programie może być Klient, który spełni następujące warunki:
- zarejestrował konto Klienta w Sklepie zgodnie z regulaminem Sklepu;
- zaakceptował treść Regulaminu Programu Lojalnościowego;
(dalej „Uczestnik”).
- Punkty przyznane w Programie są przypisane do jednego konta Klienta i nie podlegają przeniesieniu, zbyciu, nie mogą być udostępniane, ani przekazywane osobom trzecim.
- Venetia może zażądać dowodu zakupu przed przyznaniem lub wykorzystaniem punktów.
§ 3 Punkty
- Uczestnik po dokonywaniu zakupów w Sklepie uzyskuje punkty które przypisywane są do konta Uczestnika w Zakładce Punkty. Punkty są przyznawane po pomyślnym przetworzeniu, potwierdzeniu oraz opłaceniu zamówienia.
- Uczestnik otrzymuje min. 5% wartości każdego kwalifikującego się zakupu (z wyłączeniem kosztów wysyłki, rabatów i podatków) w formie punktów do wykorzystania przy kolejnych zakupach.
- Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne, ani nie mogą być używane do zakupu kart podarunkowych.
- Punkty przyznawane są za nieodwołalne dokonanie zakupów Sklepie, przez które rozumie się dokonanie zakupu przez Uczestnika oraz brak odstąpienia od umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Venetia zastrzega sobie prawo do przyznawania dodatkowych punktów Uczestnikom w związku z udziałem w akcjach promocyjnych, konkursach, kampaniach marketingowych lub innych działaniach specjalnych organizowanych przez Venetia. Warunki przyznania takich kredytów będą każdorazowo określane w regulaminie danej akcji promocyjnej.
- W przypadku ustalenia, że punkty przyznane zostały Uczestnikowi nienależnie, w szczególności w przypadku odstąpienia Uczestnika od umowy sprzedaży – Venetia ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone punkty.
- Punkty przyznawane są w terminie 24 godzin od momentu realizacji zamówienia rozumianej jako wysyłka Produktu przez Venetia do Użytkownika, z tym zastrzeżenim, że aktywacja punktów może zostać opóźniona nie dłużej niż 30 dni, aby umożliwić obsługę zwrotów.
- Okres ważności każdego z punktów trwa 180 dni liczonych od momentu ich przyznania w sposób określony w ust. 6.
- Po upływie okresu ważności punktów, o którym mowa w ust. 7, punkty uzyskane przez Uczestnika tracą moc.
- W przypadku zamknięcia konta Klienta przez Uczestnika, wszystkie zgromadzone punkty tracą ważność i nie podlegają zwrotowi ani przeniesieniu.
- Venetia może ograniczyć maksymalną kwotę punktów możliwą do wykorzystania przy jednym zamówieniu.
§ 4 Korekty i zwroty
- Jeśli zamówienie zostanie zwrócone, a przypisane do niego punkty zostały już wykorzystane, Venetia zastrzega sobie prawo do odliczenia ich wartości od ewentualnego zwrotu.
- Punkty przypisane do zwróconych Produktów zostaną unieważnione.
- Produkty zakupione przy użyciu punktów (w całości lub częściowo) podlegają zwrotowi jedynie w ciągu 14 dni od daty dostawy. Po tym okresie zwrot takich Produktów nie będzie możliwy.
- Venetia zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania przyznawania punktów lojalnościowych oraz rozpatrywania zwrotów dokonywanych przez uczestników, wobec których toczy się postępowanie wyjaśniające dotyczące naruszenia warunków regulaminu lub podejrzenia nadużyć. Decyzja o ograniczeniu tych uprawnień podejmowana jest indywidualnie, po uprzednim poinformowaniu uczestnika o przyczynach i zakresie zastosowanych środków.
- Jakiekolwiek nadużycia programu punktów w tym m.in., skoordynowane działania zakupowe lub tworzenie duplikatów kont, mogą skutkować utratą przyznanych punktów oraz zawieszeniem konta użytkownika.
- W przypadku, gdy Uczestnik odstąpi od umowy sprzedaży Produktu w stosunku, do którego wykorzystał punkty - punkty nie będą mu zwracane.
§ 5 Czas trwania programu
- Venetia ma możliwość zakończenia Programu w dowolnym terminie.
- Informacja o zakończeniu Programu musi być zamieszczona na stronie internetowej Sklepu lub wysłana na adres e-mail przypisany do Konta Uczestnika Programu z wyprzedzeniem przynajmniej 60 dni.
- Po zakończeniu Programu Uczestnik nie będzie miał możliwości naliczania punktów.
- Punkty mogą być wykorzystane przez Uczestników do dnia zakończenia Programu.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Venetia a Użytkownikiem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Venetia.
- Użytkownicy mogą kontaktować się z Venetia w następujący sposób:
a) telefon: +48 511 03 05 04
b) e-mail: care@venetiajewels.pl.
c) poprzez skorzystanie z danych kontaktowych wskazanych pod adresem: Venetia Sp. z o.o, ul. Wichrowa 7, 05-090 Janki.