Polityka Zwrotów

OGÓLNE WYTYCZNE DOTYCZĄCE ZWROTÓW I WYMIANY

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu online i chciałbyś go zwrócić, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od daty dostawy, aby rozpocząć proces zwrotu. Zwracany przedmiot musi być nieużywany, z nadal dołączoną metką zabezpieczającą, nieuszkodzony i zwrócony w oryginalnym opakowaniu, aby kwalifikował się do zwrotu.
Wykluczenia:
Następujące przedmioty nie kwalifikują się do zwrotu lub wymiany:-
– Biżuteria grawerowana lub biżuteria zmieniona na życzenie klienta
– Wymieniany produkt lub produkt zakupiony na kredyt w sklepie nie podlega zwrotowi lub wymianie.
– Biżuteria używana/ zużyta
Venetia nie zwraca kosztów przesyłki na zwroty

ZWROTY KRAJOWE

Aby zwrócić przedmiot do nas, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:
Skontaktuj się z nami i podaj numer zamówienia poprzez e-mail – care@venetiajewels.pl.
Zwroty muszą być dokonane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówienia.
Wyślemy Ci e-mail z linkiem do etykiety zwrotnej, którą należy wydrukować i dołączyć do pudełka w ciągu 5 dni roboczych. Upewnij się, że Twoje rzeczy są bezpiecznie zapakowane. Wyślij paczkę do firmy kurierskiej, która została Ci przydzielona.
Zwroty otrzymane poza wyżej wymienionymi ramami czasowymi nie będą przyjmowane.
Venetia nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione, skradzione lub uszkodzone w transporcie. Odpowiednie przygotowanie przesyłki to obowiązek Klienta.

ZWROTY MIĘDZYNARODOWE

Proszę postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami, jeśli zwracasz przedmiot z innego kraju.
Venetia nie ponosi odpowiedzialności za koszty przesyłki zwrotnej lub produkty zagubione, skradzione lub uszkodzone w transporcie. Są to obowiązki klienta. W związku z tym zalecamy korzystanie z bezpiecznych i identyfikowalnych usług w celu zwrotu produktów do Venetia.
Prosimy o kontakt z nami pod adresem care@venetiajewels.pl, a my podamy Ci adres najbliższego centrum dystrybucji.
Prosimy zwrócić uwagę na dokładne oznaczenie produktów jako “Zwracany towar”, jeśli konieczne jest wypełnienie deklaracji celnej. Pozwoli to uniknąć naliczania dalszych podatków celnych. Jeśli produkt zostanie błędnie oznaczony i zostanie naliczony podatek celny, zostanie on zwrócony do nadawcy.
Jeśli nie jesteś pewien, jak dokładnie wypełnić formularz celny, skontaktuj się z odpowiednim urzędem celnym lub pocztowym przed odesłaniem towaru.
UWAGA:
Wszelkie zwroty otrzymane bez ważnego numeru zamówienia mogą spowodować opóźnienie w przetwarzaniu zwrotu pieniędzy, a w niektórych przypadkach zostaną zwrócone do nadawcy.
Zwroty otrzymane poza wyżej wymienionymi ramami czasowymi nie będą akceptowane.
Zwroty zostaną dokonane w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
Wszystkie zwroty za nieuszkodzony i nieużywany towar zwrócony w prawidłowy sposób zostaną zwrócone zgodnie z pierwotnym sposobem płatności Klienta.

WYMIANA W KRAJU

Jeśli chcesz wymienić biżuterię na inny kolor lub rozmiar, napisz do nas na adres care@venetiajewels.pl w ciągu 14 dni od daty dostawy, podając numer zamówienia. Prosimy o zwrot biżuterii w oryginalnym stanie i opakowaniu. Oryginalne produkty muszą mieć dołączone metki. Nie przyjmujemy wymian ani zwrotów towarów, które są uszkodzone, używane lub zużyte. Zostaniesz powiadomiony e-mailem, gdy Twój zakup zostanie odebrany, sprawdzony i przetworzony w naszym magazynie, co powinno zająć 3-5 dni roboczych. Wszystkie wymieniane produkty zostaną przetworzone w tym czasie, właściwe rozmiary/kolory zostaną wysłane do Ciebie.

ZWROT WADLIWYCH TOWARÓW

Jeśli dostarczony produkt jest wadliwy lub uszkodzony, skontaktuj się z nami natychmiast pod adresem care@venetiajewels.com, abyśmy mogli zorganizować wymianę lub zwrot pieniędzy. Jeśli pudełko, które otrzymasz jest uszkodzone lub otwarte, prosimy o odrzucenie dostawy i skontaktowanie się z obsługą klienta tak szybko, jak to możliwe, aby zorganizować wymianę. Pokryjemy koszty zwrotu produktów i zorganizujemy ponowną dostawę.
Wadliwe produkty będą przyjmowane do zwrotu tylko wtedy, gdy zostały uszkodzone w momencie dostarczenia do konsumenta. Venetia sprawdzi wszystkie produkty zwrócone jako wadliwe i jakikolwiek produkt wykazujący uszkodzenie, które jest uważane za bezpośredni wynik normalnego zużycia lub przypadkowego uszkodzenia, nie zostanie przyjęty jako wadliwy.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

ARTYKUŁY Z MAGAZYNU
W celu anulowania złożonego zamówienia proszę wysłać e-mail na adres care@venetiajewels.pl. Proszę pamiętać, że zamówienia mogą być anulowane tylko wtedy, gdy nie zostały jeszcze wysłane. Nie jesteśmy w stanie przekierować Twojego zakupu, gdy został już nadany. W takim przypadku proszę postępować zgodnie z instrukcjami zwrotu po otrzymaniu zamówienia.

PRODUKTY ROBIONE NA ZAMÓWIENIE
Niektóre produkty Venetia są robione na zamówienie, czyli są wykonywane indywidualnie zgodnie z wymaganiami Klienta dotyczącymi materiałów i rozmiarów. Aby zapewnić dostarczenie pożądanych produktów w jak najkrótszym czasie, rozpoczynamy produkcję w dniu przyjęcia zamówienia. Wszelkie zmiany dokonane po rozpoczęciu produkcji spowodowałyby znaczne zakłócenia w produkcji, a co za tym idzie, dodatkowe koszty.
W związku z tym w przypadku indywidualnych zamówień nie uznajemy anulowania złożonego zamówienia.

DO GÓRY