Jesteśmy sklepem internetowym, ale nasza firma znajduje się w Jankach w Polsce.
Nie, nie mamy sklepu detalicznego. Sprzedajemy tylko online z dobrymi praktykami łańcucha dostaw, zgodnymi z naszym hasłem - Szlachetna biżuteria za szlachetną cenę!
Prosimy o kontakt poprzez e-mail care@venetiajewels.com lub poprzez nasze media społecznościowe.
Nie, nie przewozimy żadnych produktów w naszym biurze. Wszystkie artykuły są wysyłane bezpośrednio z jednego z naszych magazynów w UE.
Otrzymasz potwierdzenie zamówienia oraz informację o wysyłce. Możesz również sprawdzić status swojego zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto.
Obecnie wysyłamy wyłącznie w obrębie UE, pracujemy nad dodaniem kolejnych krajów do listy!
Tak, ale prosimy o kontakt w ciągu 12 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Twoje zamówienie zostanie wysłane z jednego z naszych magazynów w Polsce.
Wysyłamy tylko do krajów Unii Europejskiej i pracujemy nad dodaniem większej liczby krajów do listy!
Po wyslaniu zamówienia otrzymasz wiadomosc e-mail z potwierdzeniem i wysylki oraz numerem przesylki. Upewnij sie, ze wiadomosc nie trafila do skrzynki ze spamem. Skorzystaj z numeru przesylki lub linku dostarczonego przez przewoznika, aby sprawdzac aktualny etap realizacji swojego zamówienia i szacowany czas przybycia. Mozesz równiez sledzic swoje zamówienie w dowolnym momencie online na swoim koncie, wprowadzajac swój adres e-mail i numer zamówienia.
Zamówienia są wysyłane od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila.
Tak, wszystkie nasze paczki są ubezpieczone i wysyłane za pośrednictwem naszego partnera w zakresie dostaw.
Nie, nie ma takich opłat w terenie UE.
Nie, nie wysyłamy do skrytek pocztowych.
Każdy produkt, który nie jest dostępny w magazynie i jest spersonalizowany lub stworzony specjalnie dla Ciebie.
Zajmie nam to od 4 do 6 tygodni, poinformujemy o tym po złożeniu zamówienia.
W niektórych zamówieniach tak. Wszystkie produkty na zamówienie są ostateczne, ale postaramy się jak najlepiej wymienić lub dokonać zwrotu. Skontaktuj się z nami pod adresem care@venetiajewels.com
Jeśli zamówiłaś zły rozmiar, po prostu odeślij go do nas, aby zmienić rozmiar za darmo. Jednak po odesłaniu będzie obowiązywać niewielka opłata za dostawę.
Tak, jednak nie możesz zwrócić produktu z grawerem.
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów na stronie - https://venetiajewels.com/pl/return-policy/
Przepraszam za utrudnienia! Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt, niewłaściwy produkt lub brakuje Ci elementu w zamówieniu, skontaktuj się z nami pod adresem care@venetiajewels.pl, a nasz zespół pomoże.
Jeśli uważasz, że Twój produkt jest uszkodzony lub wadliwy, skontaktuj się z nami pod adresem care@venetiajewels.com.
Zwroty zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.
Przyjmujemy zwroty prezentów w ciągu 14 dni od pierwotnej daty zakupu w przypadku nienoszonych i nieuszkodzonych przedmiotów. Wszelka zwrócona biżuteria musi dotrzeć w stanie, w jakim została otrzymana, wraz z oryginalnymi metkami i opakowaniem. Niespełnienie tych wymagań spowoduje naliczenie niewielkiej opłaty.
Przetworzenie zwrotu zajmuje zwykle 14 dni od dnia otrzymania produktu. Środki powinny dotrzeć na Twoje konto w ciągu 1-3 dni roboczych.
Możesz skontaktować się z nami pod adresem care@venetiajewels.com, a my pomożemy w zgłoszeniu roszczenia dotyczącego zagubionej paczki. Niestety nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione lub skradzione paczki po ich nadaniu przez kuriera.
Nasze wysokiej jakości diamenty są etycznie pozyskiwane od naszych dostawców, którzy są wolni od konfliktów i zaangażowani w odpowiedzialne tworzenie biżuterii. Używamy wyłącznie diamentów z certyfikatem Kimberley Process. Wszystkie nasze diamenty posiadają certyfikat autentyczności, który można powiązać z dostawcą.
Tak, oferujemy program poleceń. Możesz kliknąć ikonę polecenia na stronie głównej lub zalogować się na swoje konto, aby uzyskać kod polecający.
Nie, każde zamówienie należy wysłać osobno,
Nasza gwarancja obowiązuje 365 dni.
Na określonych warunkach akceptujemy przelewy bankowe, ale zalecamy naszym klientom korzystanie z dostępnych metod płatności.
Nie, jesteśmy sklepem internetowym z magazynami rozmieszczonymi na terenie UE dla łatwej wysyłki.
Wiemy, że większość z Nas chciałaby kupić wysokiej jakości diamentową biżuterię, ale wysokie ceny tego luksusowego produktu często nie pozwalają na to. Postanowiliśmy wyjść temu naprzeciw i tak oto powstała nasza marka.
Poprzez eliminację pośredników, kosztownych sklepów detalicznych czy skomplikowanego łańcucha dostaw jesteśmy w stanie zaoferować wysokiej klasy produkt za ułamek ceny, która najczęściej pojawia się na rynku. Wszystko po to aby dać Ci wyjątkowy prezent oraz pozwolić zaoszczędzić.
- Biżuteria wysokiej jakości
- Zrównoważone i etyczne praktyki
- Przystępna cena, bez skomplikowanego łańcucha dostaw lub pośredników
- Cechowane przez urząd probierczy UE
- Część naszych zysków trafia do potrzebujących!