ROZSZERZONA GWARANCJA

Rozszerzona gwarancja na wszystkie nasze produkty

U Venetii, ufamy naszemu kunsztowi i wierzymy, że Nasi klienci będą z niego zadowoleni. W związku z tym zaufaniem, z przyjemnością informujemy, że wszystkie nasze produkty objęte są rozszerzoną gwarancją.

Jeśli podejrzewasz, że produkt ma wadę fabryczną, zwróć go do nas w ciągu 30 dni od dostawy w celu weryfikacji. Jeśli stwierdzimy, że Twój komponent jest wadliwy, z przyjemnością zapewnimy bezpłatną naprawę lub wymianę, w razie konieczności. Jeżeli stwierdzimy, że uszkodzenie nie zostało spowodowane wadą fabryczną, skontaktujemy się z Państwem oraz, jeżeli będzie to możliwe, zaproponujemy Wam rozsądną cenę za naprawę.

Czynniki wyłączające i zwalniające z gwarancji:

Wszelkie uszkodzenia biżuterii spowodowane zaniedbaniem, niewłaściwym użytkowaniem lub normalnym zużyciem. Pod powiększeniem wyraźnie widać uszkodzenia, takie jak uderzenie lub potrącenie. Na przykład, jeśli pierścionek zużyje się w wyniku zaniedbania lub naturalnego zużycia, gwarancja traci ważność. Na przykład, jeśli pierścionek zużyje się w wyniku zaniedbania lub naturalnego zużycia, gwarancja traci ważność.

Wszelkie modyfikacje biżuterii przez osoby trzecie powodują utratę gwarancji. Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty, które zostały przerobione przez innego jubilera.

Uszkodzenie mechaniczne Twojego kamienia – pomimo tego, że diament jest najtwardszym minerałem na naszej planecie, jest on podatny na pęknięcia lub odpryski. Wszystkie inne kamienie szlachetne o mniejszej twardości są podatne na uszkodzenia od uderzeń i wstrząsów.

Wszelkie problemy z przebarwieniami spowodowane nieprzestrzeganiem naszych zaleceń dotyczących pielęgnacji biżuterii, takie jak noszenie pierścionków podczas mycia rąk, stosowanie środków odkażających do rąk, nakładanie balsamów i kremów z filtrem, kąpiel lub pływanie, nie będą objęte naszą gwarancją na produkt.

Kiedy reklamowany towar zostanie do nas dostarczony, dokładnie go sprawdzimy, czy powyższe warunki gwarancji zostały spełnione. Po sprawdzeniu, naprawimy lub wyślemy nowy przedmiot w ciągu 10 dni roboczych bez dodatkowych opłat. Naprawa biżuterii z litego złota może potrwać 3-4 tygodnie.

Niewielkie wady i różnice w kunszcie wykonania lub naturalne cechy, w tym widoczne lub ukryte wewnętrzne inkluzje, są wyraźne i charakterystyczne dla każdego egzemplarza. Cechy te są tym, co wyróżnia Twoją biżuterię i nie powinny być traktowane jako wady.

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności przy noszeniu biżuterii! Twoja biżuteria jest niezwykle delikatna i nie jest w stanie wytrzymać ekstremalnego użytkowania, aktywności czy uszkodzeń. Dotyczy to zwłaszcza pierścionków i bransoletek, ponieważ Nasze ręce są stale narażone na wypadki. Oto kilka przykładów problemów związanych z biżuterią, które nie będą klasyfikowane jako problemy związane z produkcją wyrobów:

● Biżuteria jest wrażliwa i należy unikać kontaktu z wodą, w tym z basenami, jacuzzi i prysznicami, jak również narażania jej na działanie substancji chemicznych, takich jak lakier do włosów, balsamy czy perfumy. Może to powodować przebarwienia na metalu lub kamieniu, jak również powodować pęknięcia w kamieniach.

● Wsuwki i metale szlachetne ogólnie niszczeją z czasem i mogą wymagać prac renowacyjnych w ramach rutynowej konserwacji. Twoim obowiązkiem jest staranna pielęgnacja biżuterii, aby uniknąć uszkodzenia lub utraty kamieni.

● Twoja biżuteria jest niezwykle delikatna. Jeśli nie usuniesz metki jubilerskiej prawidłowo, przedmiot może ulec uszkodzeniu. Proszę przeciąć przywieszkę zamiast ją ciągnąć.

● Nie udzielamy gwarancji na kradzież, utratę produktu, utratę kamieni szlachetnych, diamentów lub innych ozdób.

ROZSZERZONA GWARANCJA FAQ'S
DO GÓRY